جشن بیست سالگی Heat با آل پاچینو و رابرت دنیرو

جشن بیست سالگی Heat با آل پاچینو و رابرت دنیرو

در بیست سالگی فیلم Heat دو ستاره بزرگ فیلم در کنار کارگردان اثر در سینما ساموئل گلدوین در بورلی هیلز دوباره دور هم جمع شدند تا بعد از اکران نسخه ترمیم شده و 4K این فیلم در جلسه پرسش و پاسخ با اجرای کریستوفر نولان شرکت کنند.
مخمصه اولین فیلمی بود که رابرت دنیرو و آل پاچینو در سکانس‌هایی از آن در مقابل یکدیگر بازی کردند. البته ۲۱ سال پیش ازاین فیلم هردو در قسمت دوم فیلم «پدرخوانده» به ایفای نقش پرداخته بودند ولی در هیچ قسمتی از این فیلم روبه روی همدیگر قرار نگرفتند. در این فیلم، پاچینو و دنیرو حدود ١٥ دقیقه در مقابل یکدیگر قرار گرفتند و این رویارویی دو غول بزرگ سینما در قرن ٢٠ را بسیاری از منتقدان فیلم و سینما رویارویی دو سبک مهم بازیگری یعنی سبک برون گرای پاچینو و سبک درون گرای دنیرو دانسته‌اند که در نوع خود یک کلاس بزرگ بازیگری است.
در این ویدیو که با زیرنویس فارسی اختصاصی مجله فرهنگی-هنری پتریکور تقدیم می شود،صحنه ی معروف کافی شاپ مورد بررسی قرار گرفته و مایکل مان (کارگردان) و آل پاچینو و رابرت دنیرو به سوالات کریستوفر نولان پاسخ داده اند.

Latest

درباره «ویتالینا وارلا» نوشته ژاک رانسیر

اصل این متن به زبان فرانسه در شماره صد و پانزدهم مجله ترافیک در سپتامبر 2020 منتشر شده و ترجمه‌ی زیر از برگردانِ انگلیسی...

تحول شخصیت در فیلم «پرنده رنگین» ساخته‌ واتسلاو مارهول

واهمه‌های با نام و نشان! واتسلاو مارهول در آخرین فیلم خود، پرنده رنگین که بر اساس رمانی به همین نام اثر یرژی کوشینسکی ساخته‌شده، داستانِ...

کنکاش ناتمام ساعدی

غلامحسین ساعدی از «بادِ جن» تا «دایره مینا» اینکه حضور غلامحسین ساعدی در سینمای ایران باعث پیدایش «موج نوی سینما» و یا بخشی از دگرگونی‌های...

گفتگو با کوئنتین تارانتینو؛ زندگی و مرگ در لس آنجلس

شاید تصور آنکه دو نامِ به‌ظاهر متناقض برگرفته از دو سنت سینمایی متفاوت در کنار هم به‌عنوان محبوب‌ترین فیلم‌های یک مجله‌ی سینمایی فارسی‌زبان در...

بهترین فیلم‌های سال 2020 به انتخاب منتقدان و نشریات خارجی

این لیست به‌تدریج تکمیل می‌شود. بهترین فیلم‌های دهه (۲۰۱۹-۲۰۱۰) به انتخاب منتقدان بین‌المللی و نشریات خارجی بهترین فیلم‌های سال 2019 به انتخاب منتقدان...

نگاهی به فیلم «ناگهان درخت» ساخته‌ صفی یزدانیان

پسانوگرایی با طعم افسوس ایده‌های نظریِ سینما همان‌قدر که راهگشا هستند به همان اندازه می‌توانند مرزبندی اثر هنری را به محدوده‌ی خطرناکی سوق دهند که...

Read More

Comments

دیدگاه شما

لطفا دیدگاه خود را وارد نمایید
نام خود را وارد کنید