معرفی فیلم «مهمان نامرئی»:مردی که زیاد می دانست

معرفی فیلم «مهمان نامرئی»:مردی که زیاد می دانست

خلاصه فیلم: «آدریان دوریا»، مردی که به تازگی به عنوان کارآفرین نمونه‌ی سال انتخاب شده و دوران موفقیت و شهرت خود را می‌گذراند در هتلی دور افتاده در حالی که روی زمین افتاده و زخمی است، بیدار می‌شود و با جسد معشوقه‌اش در اتاق روبه‌رو می‌شود. وی خود را بی‌گناه و قربانی یک توطئه می‌داند و در همین راستا با وکیل کارکشته‌ای به نام «ویرجینیا گودمن» ملاقات می‌کند تا بی گناهی‌اش را اثبات کند. وکیل که تا به آن روز در هیچ پرونده‌ای بازنده نبوده، از «آدریان» می‌خواهد تا با تعریف کردن تمامی جزئیات ماجرا، به او و درواقع به خودش کمک کند. 180 دقیقه فرصت برای نجات حقیقت آغاز می‌شود…

مهمان نامرئی
Invisible Guest
کارگردان: اوریول پائولو Oriol Paulo
بازیگران: ماریوکازاس Mario Casas، خوزه کورونادو Jose Coronado، آنا واگنر Ana Wagener
ژانر: جنایی/ معمایی/ هیجان انگیز
مدت زمان فیلم: 106 دقیقه
محصول: اسپانیا ۲۰۱۶

لینک دانلود مهمان نامرئی با کیفیت 720p
لینک دانلود زیرنویس فارسی


یکی از فیلم‌های خوب سال ۲۰۱۶ اروپا، فیلم شیک و مدرن «مهمان نامرئی» است که در ژانر معمایی یکی از دقیق‌ترین و پرجزییات ترین فیلمنامه‌های سال را دارد و مهمترین نقطه‌ی قوتش، شیوه‌ی روایت آن است که با تعلیق و کشش و پیچش‌های به جا هر فیلم بینی را تا پایان، مجذوب خود می‌کند. به چالش کشیدن ذهن مخاطب در تشخیص واقعیت و به دنبال آن، ایجاد حس مشترک بین کاراکترهای فیلم و مخاطب، حاصل این نوع روایت است که در این فیلم، هوشمندانه از آن استفاده شده است.
اگر دوستدار روایتِ «مظنونین همیشگی» و «راشومون» هستید، حتماً «مهمان نامرئی» را ببینید و یکی دیگر از بهترین چالش‌های فکریِ فیلم‌های معمایی را تجربه کنید.

تیزر فیلم مهمان نامریی:

Latest

Read More

Comments

دیدگاه شما

لطفا دیدگاه خود را وارد نمایید
نام خود را وارد کنید

eight + 17 =